نقشه برداری

دنیای نقشه برداری

نقشه برداری

دنیای نقشه برداری

منابع کنکور ارشد gis & rs دانشگاه آزاد؟

با سلام 

اگر کسی از شما دوستان منابع کنکور ارشد gis & rs دانشگاه آزاد را میدونه یا سوالات کنکور پارسال این رشته رو داره خوشحال میشم در اختیار منم قرار بده.

منتظر جوابهاتون هستم. 

با تشکر

نظرات 7 + ارسال نظر
بهنیا سه‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 13:53 http://www.behniamis.blogsky.com

قابل شما رو نداشت

نوید مجابی سه‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 19:16 http://navidomran.blogfa.com

سلام من شما رو لینک کردم ممنون از پیشنهادتون موفق باشین

paiz جمعه 25 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 17:43

salam age soal ha va manabe gis rs daneshgah azado peyda kardin mishe lotfan va3 man mail bezanin?
sorry
paizzzzzzzzz@yahoo.com
tanx

سلام
اگه پیدا کردم حتما براتون ایمیل میکنم
اگه شما هم پیدا کردین خبرشو بهم بدین
موفق باشید

میلاد شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 00:29

آقا من دارم کجا میتونم ببینمتون ؟پیش اکبر آقا بزارم میری میگیری ازش؟

موسسه ورنال چهارشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 10:32 http://www.geodesy.ir

سلام برای دریافت منابع ازمون دانشگاه GIS - RS دانشگاه آژاد می توانید با موسسه ورنال تماس برقرار نمائید این موسسه به زودی کتاب تستهای پارسال این رشته را چاپ خواهد نمود

کیمیا یکشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 18:09

سلام خسته نباشید
میشه لطف کنید منابع دانشگاه ازاد این رشته را بگید از کجا باید تهیه کنم؟

رضایی سه‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:43

لطفا اگه منابع رو پیداکردین خواهش میکنم برا من میل کنید.خیلی دنبالشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد